Auni

Wednesday, July 28, 2010

Hari Pertama Di Peleggong

Semasa hendak berangkat ke Peleggong , aku berasa sangat ghairah untuk ke sana. Maklumlah , ini kali pertama aku melancong bersama-sama rakan-rakan dan berdikari tanpa ibu bapa. Aku asyik memikirkan apa akan aku pelajari semasa berada di sana? Apabila aku sudah sampai ke Peleggong , aku guru-guru dan rakan semua telah dijemputi oleh ketua kampung itu. Selepas mengucap selamat datang dan pesanan ketua kampung tersebut , kami telah menganyam bakul. Ia sungguh sukar tetapi akhirnya aku berjaya! Aku sangat gembira dapat menganyam bakulku sendiri dengan tolongan orang di sana. Aku telah tabah dan tetap tabah. Aku telah membuat macam-macam aktiviti pada hari pertama. Ia sungguh istimewa bagiku.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home